" ********* Kακοκαιρία αναμένουμε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στις περισσσότερες περιοχές τις χώρας. Θα θυμίζει περισσότερο Νοέμβριο μήνα με χειμωνιάτικο σκηνικό.****Δύο νέοι σταθμοί του προαστιακού σιδηρόδρομου, στις περιοχές Λυκότρυπα (Κάτω Αχαρνές) και Πύργος Βασιλίσσης, τέθηκαν από σήμερα, Πέμπτη, σε λειτουργία.****Iσορροπία τρόμου στην Ουκρανία, αναπτύσουν στρατιωτικές δυνάμεις οι Ρώσσοι στα πρότυπα δράσης ανάλογα με αυτά στην Γεωργία**** Σέντρα στα γήπεδα της Super League με φόντο το ντέρμπυ των αιωνίων.

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Ζωοφιλία εναντίον οικολογίας


Οσοι πιστεύουν ότι ζωοφιλία ίσον οικολογία θα πάθουν σοκ από την πρόσφατη μελέτη των αρχιτεκτόνων-οικολόγων καθηγητών Brenda και Robert Vale, του Πανεπιστημίου της Βικτόρια της Αυστραλίας.

Η επιβάρυνση του πλανήτη από τη διατήρηση ενός μεγαλόσωμου σκύλου, π.χ. ενός λυκόσκυλου, είναι μεγαλύτερη από αυτή που προκαλεί η χρήση ενός μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτου όπως το Toyota Land Cruiser 4.600 κυβικών που διανύει 10.000 χιλιόμετρα ετησίως.

Ενας μεγαλόσωμος σκύλος τρώει 164 κιλά κρέας και 95 κιλά σιτηρών κάθε χρόνο! Αν υπολογίσουμε ότι χρειάζεται έκταση 43,4 τετραγωνικών μέτρων για την εκτροφή ενός κοτόπουλου, οι επιστήμονες υπολόγισαν ότι ο σκύλος χρειάζεται 8.400 τετραγωνικά μέτρα γης για το κρέας που τρώει.

Στη μελέτη τους, που δημοσιεύεται στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό New Scientist, το ζεύγος Vale υπολογίζει την έκταση γης και την ενέργεια που καταναλώνει η εκτροφή ενός κατοικίδιου και τη συγκρίνουν με την ενέργεια που καταναλώνουν αυτοκίνητα και άλλες οικιακές συσκευές.

Η σύγκριση είναι ενδιαφέρουσα. Ενας μεγαλόσωμος σκύλος χρειάζεται 1,1 εκτάριο, ενώ το Land Cruiser είναι κάτω από το μισό, στα 0,41 του εκταρίου. Μια γάτα χρειάζεται 0,15 εκτάριο, το μισό ενός Volkswagen Golf, και δύο χάμστερ ισοδυναμούν με μια τηλεόραση πλάσματος. Ακόμη και το ταπεινό χρυσόψαρο επιβαρύνει με 0,00034 εκτάριο, όσο δηλαδή δύο κινητά τηλέφωνα.

«Πολλοί ανησυχούν για την οικολογική επιβάρυνση από τα μεγάλα αυτοκίνητα τύπου SUV, αλλά δεν προβληματίζονται από την κατοχή λυκόσκυλων. Ομως η οικολογική επιβάρυνση είναι συγκρίσιμη» λένε οι επιστήμονες. Η επιλογή του σοκαριστικού τίτλου «Φάτε τον σκύλο σας» ήταν μέρος της προσπάθειας να καταστήσουν σαφή την επιβάρυνση των κατοικίδιων ζώων στο περιβάλλον και στον πλανήτη.

Να προσθέσουμε τώρα τη δική μας απορία για το πώς συμβαδίζουν ονομασίες οργανώσεων όπως «Ζωοφιλική και Οικολογική Ενωση» με την παραπάνω μελέτη; Πάντα ήταν γνωστή η οικολογική επιβάρυνση της εκτροφής ζώων, ειδικά εκείνων που δεν προσφέρουν κανένα οικονομικά μετρήσιμο αντάλλαγμα, όπως είναι τα αστικά κατοικίδια. Η μελέτη των Vale είναι ακόμη μια απόδειξη ότι οικολογία και ζωοφιλία δεν ήταν ποτέ συνώνυμες έννοιες.

Τα αδέσποτα σκοτώνουν
Πώς αναλύεται η πολιτική της διατήρησης χιλιάδων αδέσποτων, που όχι μόνο επιβαρύνουν το περιβάλλον, αλλά το ανταγωνίζονται άμεσα, δηλαδή σκοτώνουν και, έμμεσα, εκτοπίζουν, άλλα είδη της πανίδας που είναι πιο χρήσιμα και πιο πολύτιμα για την βιοποικιλότητα;

Είναι γνωστή η παρατήρηση της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας για την αρνητική επίδραση των αδέσποτων σκύλων και γατών στα καταφύγια πουλιών. Οπως επίσης είναι γνωστή η ζημιά που κάνουν οι αρουραίοι στα σπάνια πουλιά, ειδικά στις βραχονησίδες. Και δεν είναι μόνο στην Ελλάδα που παρατηρείται η ζημιά. Μελέτη του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης υπολογίζει ότι 100 εκατομμύρια πουλιά αλλά και μικρά θηλαστικά σκοτώνονται κάθε χρόνο στην Αγγλία από τις καλοταϊσμένες σπιτόγατες.

Η μελέτη των Vale και η πρότασή τους για αντικατάσταση των κατοικίδιων με βρώσιμα ζώα, όπως κουνέλια και κοτόπουλα, βρήκε μεγάλη αντίσταση από τις τοπικές αρχές στην Αυστραλία. Οι αρχές, έχοντας κατά νου τους τοπικούς ψηφοφόρους και την αδυναμία στα αγαπημένα τους κατοικίδια, απέρριψαν τις προτάσεις των επιστημόνων.

Ας προβληματιστούν όσοι νόμιζαν ότι με την ποδηλασία, την κατοχή κατοικίδιων, άντε και με λίγη ανακύκλωση, κατοχύρωναν την οικολογική τους υπόσταση. Τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα και πολύ πιο επικίνδυνα. Ζωοφιλία δεν σημαίνει αυτόματα οικολογία, ούτε το αντίστροφο...

Πηγή: www.e-go.gr

Ακρίβυναν 6 στα 10 προϊόντα έως 86,5%



Ζει και βασιλεύει... η ακρίβεια, με 6 στα 10 βασικά καταναλωτικά αγαθά να έχουν ανατιμηθεί μέχρι 86,5%. Πρωταθλητές στις αυξήσεις τιμών αναδεικνύονται κρέατα, όσπρια, ρύζι, αλεύρια, κηπευτικά. Το... καλάθι της νοικοκυράς συνεχίζει να επιβαρύνεται, όπως δείχνουν τιμοληψίες σε 128 προϊόντα, που έγιναν τον μήνα Οκτώβριο σε σύγκριση με τις τιμές πέρσι. Οι οικογένειες εν μέσω κρίσης και έχοντας φορτωθεί στις... πλάτες τους τις φορολογικές επιβαρύνσεις, βλέπουν ο μόνιμος... αντίπαλος, η κερδοσκοπία, να μην παλεύεται...

Την έρευνα έκανε η διεύθυνση Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή της Νομαρχίας Πειραιά και σύμφωνα με τα αποτελέσματά της από τα 128 προϊόντα τα 82 ανατιμήθηκαν, σε 42 διαπιστώθηκαν μειώσεις τιμών και σε τέσσερα οι τιμές παρέμειναν αμετάβλητες.

Τρόφιμα


Οι αυξήσεις έγιναν σε τρόφιμα και είδη νοικοκυριού. Φτάνουν σε αυτήν την κατηγορία μέχρι 17,8% και συγκεκριμένα το υψηλότερο ποσοστό κατεγράφη στη μέση τιμή του ντοματοχυμού (500 γραμμ.). Κατά 11,3% ανατιμήθηκαν τα αναψυκτικά (330 ml), ενώ ακριβότερο 10,1% είναι το ρύζι γλασέ (1 κ.). Αλλη μία κατηγορία ρυζιού τύπου Μπαρμπα-Μπεν έχει τιμή 9,4% υψηλότερη από πέρυσι. Αλλά και το τσάι (10 τεμ.) ανατιμήθηκε κατά 9,5%. Από τα όσπρια τη μεγαλύτερη αύξηση τιμής έχουν οι ψιλές φακές (500 γραμμ.) 8,3%. Το αλεύρι ακρίβυνε 7,1%.

Η μέση τιμή στα υγρά πιάτα αυξήθηκε από πέρυσι 6,9%.

Στα οπωροκηπευτικά σύμφωνα με τις τιμοληψίες από 11 είδη τρία έχουν ανατιμήσεις. Τα εγχώρια κρεμμύδια (86,5%), το ντόπιο μπρόκολο (51,5%) και οι πατάτες (2,8%). Σε οκτώ οι τιμές είναι μειωμένες από -12,3% έως -39,5%. Είναι οι ντομάτες, οι μελιτζάνες, οι εισαγόμενες πατάτες, τα αγγουράκια και το μαρούλι.

Κρέατα
Αυξήσεις τιμών έγιναν και στα κρέατα. Οι τιμοληψίες δείχνουν να έχει ανέβει 15,3% η μέση τιμή στο εισαγόμενο μοσχάρι. Επίσης κατά 11,8% ακριβότερα πωλείται η μοσχαρίσια μπριζόλα, ενώ ανατιμήσεις 7,8% έγιναν στο ντόπιο αρνάκι και 6,4% στο κατσικάκι. Μειώθηκε κατά -4,7% η τιμή στο χοιρινό μπούτι.

Ο νομάρχης Πειραιά Γ. Μίχας με δηλώσεις του τονίζει ότι «η καταπολέμηση της ακρίβειας είναι μονόδρομος και στην κατεύθυνση αυτή απαιτείται υψηλός συντονισμός και συνεργασία της κεντρικής διοίκησης με όλους τους συναρμόδιους φορείς για τον έλεγχο της αγοράς».

Ταυτόχρονα ο κ. Μίχας ζητά αλλαγή του θεσμικού πλαισίου των κυρώσεων για αγορανομικές παραβάσεις προκειμένου να επανέλθει η ποινικοποίησή τους.

Πηγή: www.e-go.gr - Χάρης Αναγνωστόπουλος - Χρήστος Κολώνας

Η Emma Shapplin στο Μέγαρο!




Ρομαντική, μυστηριώδης και φλογερή συνδυάζει την ένταση και την συναισθηματική φόρτιση της όπερας με τον αισθησιασμό και την αμεσότητα της ποπ μουσικής. Η Emma Shapplin θα δώσει μια εφ’όλης της ύλης συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αίθουσα Φίλων της Μουσικής, το Σάββατο 6 Μαρτίου 2010.

Μια φωνή που αποτελεί την πιο τρανταχτή απόδειξη ότι η μουσική δεν εντάσσεται σε κατηγορίες, δεν υπακούει σε κανόνες και κομφορμισμούς. Μετά την τεράστια επιτυχία του «Spente le stelle» αλλά και τις απίστευτες πωλήσεις του δίσκου «Carmine Meo» που έχει φτάσει στο ρεκόρ των 1.500.000 αντιτύπων, δηλώνει και πάλι έτοιμη να μας καταπλήξει. Το πρόσφατο δισκογραφικό εγχείρημα «Etterna» δεν παρουσιάζει τόσο μια ντίβα της όπερας ή ένα ποπ είδωλο, αλλά μια οραματίστρια καλλιτέχνιδα της οποίας η μουσική αναδύεται από τα βάθη της ψυχής της...

Η Emma Shapplin γεννήθηκε στο Παρίσι το 1974. Σαν παιδί δεν είχε δώσει κανένα δείγμα ότι θα ακολουθήσει καριέρα τραγουδίστριας. Ήταν τόσο ντροπαλή που «δεν άνοιγε καν το στόμα της, πόσο μάλλον για να τραγουδήσει». Όλα άλλαξαν, όταν σε ηλικία 11 χρόνων άκουσε το «Queen Of The Night» από τον Μαγικό Αυλό. Αυτή η πρώτη της επαφή με την όπερα ήταν για την μικρή Emma μια συγκλονιστική εμπειρία. Ήταν η στιγμή που αποφάσισε ότι αυτό που θέλει να κάνει είναι να τραγουδάει. «Αυτή η μουσική άγγιξε την ψυχή μου», εξομολογήθηκε χρόνια αργότερα.

Σε ηλικία 14 χρόνων γνώρισε μια ηλικιωμένη δασκάλα μουσικής και άρχισε να παίρνει τα πρώτα μαθήματα τραγουδιού. Ήταν μια πολύ ευτυχισμένη περίοδος για τη νεαρή Emma, η οποία αισθανόταν ότι είχε βρει τον σκοπό της στη ζωή. Ωστόσο, οι γονείς της προτιμούσαν να δουν την κόρη τους να ακολουθεί ένα πιο «σίγουρο» επάγγελμα και την πίεσαν να σταματήσει τα μαθήματα τραγουδιού και ν' αφοσιωθεί στο σχολείο.

Η ανάγκη της να τραγουδά εξακολουθούσε όμως να είναι έντονη, κι έτσι η Emma βρήκε διέξοδο τραγουδώντας σε ένα heavy metal συγκρότημα που έφτιαξαν κάποιοι συμμαθητές της. Παρόλο που είχε την ευκαιρία να κάνει αυτό που αγαπούσε (να τραγουδάει) καταλάβαινε ότι αυτό δεν ήταν το στυλ που της ταιριάζει και μετά από δυο χρόνια στο συγκρότημα είχε αρχίσει να της λείπει η όπερα. Έτσι, επέστρεψε στα μαθήματα κλασικού τραγουδιού.

Λίγο αργότερα γνώρισε τον γάλλο συνθέτη Jean Patrick Capdvielle και με το θράσος του νεαρού της ηλικίας της του ζήτησε να της γράψει ένα album! Ο Capdvielle διέκρινε το ταλέντο της και δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί της. Κάπως έτσι προέκυψε το πρώτο της album, «Carmine Meo» που κυκλοφόρησε το 1997 και εκτόξευσε την Emma στην κορυφή.

Ο δεύτερος δίσκος της ακολούθησε τέσσερα χρόνια αργότερα, έχει τίτλο «Etterna» και τα περισσότερα τραγούδια του τα έχει γράψει η ίδια. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα μελωδικό album, με μια μουσική που μοιάζει να έρχεται μέσα από ένα παράθυρο με θέα τη θάλασσα. Το υγρό στοιχείο, άλλωστε, γοητεύει πολύ την Shapplin.

«Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να υπάρχει νερό τριγύρω», εξηγεί. «Το χρειάζομαι». Από αυτόν τον δίσκο, το τραγούδι «La Notte Etterna» ξεχώρισε αμέσως και αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό. «Είναι το πρώτο τραγούδι που έγραψα», λέει η Shapplin και συμπληρώνει πως πρόκειται για ένα κομμάτι που κρύβει μέσα του την ελπίδα, «η οποία νομίζω πως δεν βρίσκεται στους στίχους του, αλλά στη μελωδία».

Πηγή: www.e-go.gr



Από την τρυφερή ηλικία των 12 ετών τα Ελληνόπουλα σερφάρουν στο Ιντερνετ αναζητώντας τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με το σεξ και «τίποτα δεν μπορεί να τα σταματήσει», τονίζει ο ουρολόγος - ανδρολόγος Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης. Ο πρόεδρος της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας μιλάει στην «Espresso» για το «σύγχρονο οίκο ανοχής», όπως χαρακτηρίζει το Διαδίκτυο, και συμβουλεύει τους γονείς «να πουν τα πράγματα με το όνομά τους».

«Σχεδόν το 90% των εφήβων κάτω των 16 ετών έχει πρόσβαση στο Ιντερνετ. Οπως αντιλαμβάνεστε, η περιέργεια της εφηβείας τούς οδηγεί σε sex sites», αναφέρει ο κ. Κωνσταντινίδης, δίνοντας παράλληλα συγκεκριμένα στοιχεία για τις διαδικτυακές αναζητήσεις των αγοριών ηλικίας 12 ετών, που φοιτούν δηλαδή στην Α΄ Γυμνασίου. Οπως αποκαλύπτει, το 71% των παιδιών αυτών χρησιμοποιεί το Ιντερνετ ως κύριο μέσο πληροφόρησης για σεξουαλικά θέματα, ενώ το 50% έχει επισκεφτεί ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου. Από την άλλη, το 75% των γονέων δεν γνωρίζει γι’ αυτές τις διαδικτυακές διαδρομές των παιδιών του.

Στην ερώτηση αν αυτή η συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων δείχνει έλλειμμα ενημέρωσης, ο γιατρός απαντά κατηγορηματικά ότι το Διαδίκτυο είναι το μέσο που μαθαίνουν για το σεξ και «τίποτα δεν μπορεί να τα σταματήσει», αφού η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους. «Το Ιντερνετ είναι το νέο πορνείο. Παλιά αγοράζανε περιοδικά παράνομα ή πηγαίνανε σε οίκους ανοχής, σήμερα μπορούν εύκολα να βρουν τα πάντα μέσω του υπολογιστή», τονίζει.

Και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν; «Οι κίνδυνοι θα φανούν όταν πια μεγαλώσουν αυτά τα παιδιά, γιατί τώρα είναι πολύ νωρίς για να κρίνει κανείς τι δημιουργείται στον ψυχικό και πνευματικό τους κόσμο», αναφέρει ο κ. Κωνσταντινίδης. Απευθυνόμενος στους γονείς ο πρόεδρος της ΕΜΑΣ τονίζει ότι η απαγόρευση δεν είναι η λύση, διότι «όσο απαγορεύεις κάτι τόσο πιο προκλητικό το κάνεις». Εκείνο που τους συμβουλεύει είναι «να πουν τα πράγματα με το όνομά τους, να αντιληφθούν ότι έχουν σεξουαλικά πληροφορημένα παιδιά -με καλές και κακές πληροφορίες- και να τους δώσουν μια σωστή διάσταση με βάση τη δική τους εμπειρία και λογική».

Πηγή: http://lydialithos.blogspot.com

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Τέχνη χωρίς τέλος....




Το είδαμε και μας άρεσε....


http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf

Οι Έλληνες και το διαδίκτυο



Το 63% των Ελλήνων χρηστών έχει δημιουργήσει προφίλ σε κάποια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης (social networking), ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 45%. Το υψηλό αυτό ποσοστό φέρνει την Ελλάδα στην τρίτη θέση πανευρωπαϊκά, μετά τη Δανία και τη Νορβηγία. Το 33% των Ελλήνων ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά (ευρωπαϊκός μέσος όρος 15%), ενώ το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του (ευρωπαϊκός μ.ο. 19%).
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πανευρωπαϊκή online έρευνα συνηθειών «Internet & Mobile MC DC», που παρουσιάστηκε στα μέλη του IAB Hellas (Interactive Advertising Bureau - Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), όπως ανακοίνωσε. Την έρευνα διεξήγαγε η InSites Consulting σε συνεργασία με το IAB Europe και τα ΙΑΒ 16 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.
Η έρευνα αναδεικνύει το προφίλ ενός ιδιαίτερα ενεργού, κοινωνικού και συνειδητοποιημένου Έλληνα χρήστη. Το 66% μπαίνει στο Διαδίκτυο καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 53%), ενώ το 24% είναι ενεργά συνδεδεμένο για περισσότερες από τέσσερις ώρες (ευρωπαϊκός μ.ο. 17%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών εμφανίζεται να έχει στην κατοχή του «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (iPhone, Blackberry κ.λπ.) και να έχει συνδρομή σε υπηρεσία πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω κινητού (ευρωπαϊκός μ.ο. 15%). Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 37%).
Το 35% κάνει χρήση υπηρεσιών instant messaging καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά βίντεο από υπηρεσίες όπως το YouTube (ευρωπαϊκός μ.ο. 12%), το 24% «ανεβάζει» βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (ευρωπαϊκός μ.ο. 12%), ενώ το 25% ακούει ραδιόφωνο μέσω Ίντερνετ καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 16%).
Σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης, το 36% χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης αρκετές φορές την ημέρα (ευρωπαϊκός μ.ο. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών που ενδιαφέρεται να αγοράσει (ευρωπαϊκός μ.ο. 59%), ενώ το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (ευρωπαϊκός μ.ο. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Στην ερώτηση «ποιες πηγές πληροφόρησης (online και offline) εμπιστεύονται περισσότερο, όταν ψάχνουν για brands/προϊόντα/υπηρεσίες», στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται υπηρεσίες σύγκρισης (comparison websites) με 67%, sites με αξιολογήσεις χρηστών (58%) και sites με αξιολογήσεις ειδικών (46%). Στην τέταρτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, βρίσκονται η επαφή με πωλητές (41%) και η γνώμη φίλων/γνωστών (39%).
Ο μέσος Έλληνας χρήστης έχει αγοράσει online επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, έναντι οκτώ του ευρωπαϊκού μέσου όρου, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην πρώτη θέση (με 10+ φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
Το 60% δηλώνει πως η πλοήγηση στο Διαδίκτυο θα ήταν πιο ευχάριστη, αν οι διαφημίσεις ήταν περισσότερο προσαρμοσμένες στο προφίλ του (ευρωπαϊκός μ.ο. 47%), ενώ το 65% δηλώνει την πρόθεσή του να δεχθεί επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτης.
Το 70% βρίσκει χρήσιμες τις προτάσεις για προϊόντα/υπηρεσίες από sites τα οποία επισκέπτεται τακτικά, ενώ το 50% βρίσκει χρήσιμες τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης. Το 25% στέλνει σε φίλους ή ανεβάζει σε site video sharing διαφημιστικό που βρήκε ενδιαφέρον, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Το 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και βίντεο).
Τέλος, το 59% δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (ευρωπαϊκός μ.ο. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για σωστότερη στόχευση (targeting) των διαφημίσεων (ευρωπαϊκός μ.ο. 26%).
Το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau - Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) ιδρύθηκε το 2001 και αποτελεί τον κλαδικό φορέα στην Ελλάδα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του ψηφιακού και διαδραστικού μάρκετινγκ (digital και interactive marketing). Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου, είναι ενεργό μέλος του IAB Europe και σήμερα αριθμεί περί τα 70 μέλη.

Πηγή: www.pathfinder.gr