" ********* Kακοκαιρία αναμένουμε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στις περισσσότερες περιοχές τις χώρας. Θα θυμίζει περισσότερο Νοέμβριο μήνα με χειμωνιάτικο σκηνικό.****Δύο νέοι σταθμοί του προαστιακού σιδηρόδρομου, στις περιοχές Λυκότρυπα (Κάτω Αχαρνές) και Πύργος Βασιλίσσης, τέθηκαν από σήμερα, Πέμπτη, σε λειτουργία.****Iσορροπία τρόμου στην Ουκρανία, αναπτύσουν στρατιωτικές δυνάμεις οι Ρώσσοι στα πρότυπα δράσης ανάλογα με αυτά στην Γεωργία**** Σέντρα στα γήπεδα της Super League με φόντο το ντέρμπυ των αιωνίων.

Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2010

Εργασίες την Κυριακή στις λεωφόρους Κηφισίας και Μεσογείων


Εργασίες διαγράμμισης σε τμήματα της λεωφόρου Κηφισού και των παραδρόμων της θα εκτελούνται την Κυριακή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων για χρονικό διάστημα δύο περίπου ωρών εναλλάξ και στα δύο ρεύματα.

Τη σκυτάλη των έργων θα πάρουν το βράδυ της Κυριακής τα συνεργεία του υπουργείου Υποδομών στη συμβολή της λεωφόρου Μεσογείων με την οδό Μιχαλακοπούλου, προκειμένου να τοποθετηθεί γέφυρα σήμανσης. Οι εργασίες έχουν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν από τις 10 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί της Δευτέρας.

Για όλο το διάστημα εκτέλεσης του συγκεκριμένου έργου θα διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στη Μεσογείων στο ρεύμα προς Αθήνα από το ύψος της οδού Τρικάλων έως την οδό Υπάτης.



Newsroom ΔΟΛ

Να κατοικηθεί ξανά το κέντρο, ο στόχος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας


Επιστροφή στις κατοικίες του κέντρου της πόλης με κίνητρα, όπως φοροαπαλλαγές και χαμηλότοκα δάνεια, για να αντιμετωπιστούν τα γκέτο που έχουν δημιουργηθεί από την εγκατάλειψη, προαναγγέλλει ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας, Γιάννης Πολύζος.

Μιλώντας στην εφημερίδα Τα Νέα ο κ. Πολύζος αναφέρει ότι στόχος πλέον είναι η δημιουργία περισσότερων ελεύθερων χώρων και περιοχών πρασίνου έως το 2020 (όταν θα υπάρξει το Νέο Ρυθμιστικό) και ένα από τα «εργαλεία» που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι η κλιμακωτή αύξηση -αλλά και η μείωση στις κορεσμένες περιοχές- του συντελεστή δόμησης από 10 έως 12%. Οι περιοχές στις οποίες σχεδιάζεται αλλαγή στον συντελεστή δόμησης είναι το ιστορικό κέντρο, τα δυτικά προάστια, τα Πατήσια, η Κυψέλη και το Παγκράτι.

«Το μήνυμα είναι ότι όλα δεν είναι οικοδομήσιμα και πλέον γίνεται προσπάθεια και να εξοικονομηθούν πόροι, αφού οι επεκτάσεις πρέπει να συνοδεύονται με τις απαραίτητες υποδομές και να προστατευθεί η αγροτική γη με το να μπει φρένο στις επεκτάσεις» λέει.

Την ίδια ώρα ανοίγει και ο φάκελος για την ορθολογικότερη μετακίνηση -κυρίως προς τις δυτικές περιοχές- των υπηρεσιών της Δημόσιας Διοίκησης που σήμερα αναπτύσσονται κατά κύριο λόγο κατά μήκος της Κηφισίας και των Μεσογείων.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Πολύζος, «στην Αττική υπάρχει το απαραίτητο οικιστικό απόθεμα -στην Ελλάδα αντιστοιχούν 30 τετραγωνικά μέτρα ανά άτομο, σε αντίθεση με τον μέσο όρο στην Ευρώπη όπου αντιστοιχούν λιγότερα από 20 τετραγωνικά μέτρα- και δεν χρειάζεται να επεκταθεί άλλο η πόλη σε βάρος των ελεύθερων χώρων. Έτσι, η οικοδομική δραστηριότητα μπορεί να βρει διέξοδο στην εποχή της κρίσης μέσα από τις αστικές αναπλάσεις και τις επεμβάσεις στα κτίρια».

Από την πλευρά του ο αρχιτέκτονας, δρ Πολεοδομίας, Σπύρος Τσαγκαράτος, υποστηρίζει ότι πέρα από την πραγματική αύξηση του συντελεστή δόμησης, προκειμένου να έχουμε ψηλότερα κτίρια και περισσότερους ελεύθερους χώρους, πρέπει να σταματήσει η εκτός σχεδίου δόμηση και να προχωρήσουμε ακόμα και σε γκρέμισμα οικοδομικών τετραγώνων σε πυκνοδομημένες περιοχές, όπως η Κυψέλη και το Παγκράτι, αλλά και εγκαταλελειμμένων κτιρίων. Στην Αττική τα εγκαταλελειμμένα κτίρια είναι γύρω στα 200, κυρίως παλιές βιομηχανίες στο Ηράκλειο, την Πειραιώς και τα Πατήσια.

Newsroom ΔΟΛ

Μετ' εμποδίων η κυκλοφορία στο Εθνικό Δίκτυο λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων


Προβλήματα στις μετακινήσεις τους θα συναντήσουν οι οδηγοί που κινούνται στο εθνικό οδικό δίκτυο, λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων.

Μπλόκα έχουν στηθεί στο Κάστρο Βοιωτίας και την Αλαμάνα. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από παρακαμπτήριες οδούς (με τη συμβολή της Τροχαίας).

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μπλόκα των αγροτών σε συνδυασμό με την παράκαμψη στα Τέμπη (λόγω της κατολίσθησης) έχουν μεγαλώσει κατά πολύ το χρόνο της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Κλειστή παραμένει η Εγνατία Οδός Σερρών-Καβάλας στον κόμβο των Κερδυλλίων από το μπλόκο των αγροτών. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται από τους παράπλευρους δρόμους της παλιάς Εθνικής Οδού Σερρών-Θεσσαλονίκης.

Στο μπλόκο των Κερδυλλίων έχουν παραταχθεί περισσότερα από 180 τρακτέρ και σύμφωνα με το μέλος της Πανελλήνιας Συντονιστικής Επιτροπής Αγροτών Σερρών, Γιάννη Παναγή, η Εγνατία Οδός θα παραμείνει κλειστή.

Ανέστειλαν τον αποκλεισμό της εθνικής οδού Σερρών-Θεσσαλονίκης οι αγρότες των ομοσπονδιών ΟΑΣ (Oμοσπονδία Aγροτικών Συλλόγων) και ΟΔΑΣ (Ομοσπονδία Δημοκρατικών Αγροτικών Συλλόγων).

Περίπου πενήντα παρατεταγμένα τρακτέρ ελαιοπαραγωγών βρίσκονται στον κόμβο της Νέας Τρίγλιας (στο δρόμο Θεσσαλονίκης- Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής).

Τρακτέρ συγκεντρώθηκαν επίσης στη διασταύρωση Βογατσικού Καστοριάς (στον κάθετο άξονα της Εγνατίας), καθώς και στα τελωνεία Δοϊράνης Κιλκίς και Προμαχώνα Σερρών, στα σύνορα με την ΠΓΔΜ και τη Βουλγαρία, αντίστοιχα.

Στον Έβρο οι αγρότες ξεκίνησαν προσυγκεντρώσεις στα τελωνεία Ορμενίου και Κήπων και στην περιοχή Κορνοφωλιά (Σουφλί), ενώ την Κυριακή θα αποφασίσουν εάν θα προβούν σε αποκλεισμούς.

Στο τελωνείο της Κρυσταλλοπηγής θα συγκεντρωθούν την Κυριακή οι αγρότες των Πρεσπών.

Δυναμικά στο χορό των κινητοποιήσεων «μπαίνουν» από τη Δευτέρα, με σημείο συνάντησης τον κόμβο της Νίκαιας Καρδίτσας, οι αγρότες της Παναγροτικής Αγωνιστικής Συσπείρωσης (ΠΑΣΥ) και την Τετάρτη οι συνδικαλιστικές ενώσεις, που πρόσκεινται στη ΝΔ, συγκεντρώνουν τις δυνάμεις τους σε κομβικά σημεία του οδικού δικτύου του Νομού Λάρισας.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ