Η ιταλική Piaggio κάνει μία προσπάθεια να ξεκαθαρίσει την εικόνα των σκούτερ.
Η εταιρεία προσφάτως παρουσίασε μία υβριδική έκδοση του τρίτροχου MP3 σκούτερ, το πρώτο του είδους του.
Το MP3 Hybrid βελτιώνει την απόσταση και μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 50%. Επιπλέον, μειώνει και άλλους αέριους ρίπους, εξαιτίας των οποίων ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις αναγκάστηκαν να απαγορεύσουν τα σκούτερ και άλλα οχήματα από συγκεκριμένες περιοχές.
Η εταιρεία, ιδιοκτήτρια της Vespa, σκοπεύει να διαθέσει το υβριδικό σκούτερ στην ευρωπαϊκή αγορά τον Αύγουστο, στην τιμή των 9.000 Ευρώ, ενώ στην αμερικανική αγορά αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2010.
Το MP3 Hybrid κοστίσει περισσότερο από τα βενζινοκίνητα MP3 σκούτερ, η τιμή των οποίων κυμαίνεται στα 5.000 με 6.500 Ευρώ. Η εταιρεία, όμως, επενδύει στo υβριδικό σύστημα κίνησης και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία και σε άλλα μοντέλα, όπως έκανε και η Toyota με το Prius.
Το υβριδικό MP3 λειτουργεί όπως ένα κανονικό υβριδικό αυτοκίνητο, βελτιστοποιώντας την απόδοση των καυσίμων, χρησιμοποιώντας βενζινοκινητήρα και αποθηκεύοντας ενέργεια στις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Όταν το όχημα μειώνει ταχύτητα και φρενάρει, φορτίζονται οι μπαταρίες.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας για τις κοντινές αποστάσεις και μπορεί να βλέπει ταυτόχρονα τις ενδείξεις στο ρεζερβουάρ της βενζίνας και το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.
Το MP3 Hybrid βελτιώνει την απόσταση και μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 50%. Επιπλέον, μειώνει και άλλους αέριους ρίπους, εξαιτίας των οποίων ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις αναγκάστηκαν να απαγορεύσουν τα σκούτερ και άλλα οχήματα από συγκεκριμένες περιοχές.
Η εταιρεία, ιδιοκτήτρια της Vespa, σκοπεύει να διαθέσει το υβριδικό σκούτερ στην ευρωπαϊκή αγορά τον Αύγουστο, στην τιμή των 9.000 Ευρώ, ενώ στην αμερικανική αγορά αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2010.
Το MP3 Hybrid κοστίσει περισσότερο από τα βενζινοκίνητα MP3 σκούτερ, η τιμή των οποίων κυμαίνεται στα 5.000 με 6.500 Ευρώ. Η εταιρεία, όμως, επενδύει στo υβριδικό σύστημα κίνησης και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία και σε άλλα μοντέλα, όπως έκανε και η Toyota με το Prius.
Το υβριδικό MP3 λειτουργεί όπως ένα κανονικό υβριδικό αυτοκίνητο, βελτιστοποιώντας την απόδοση των καυσίμων, χρησιμοποιώντας βενζινοκινητήρα και αποθηκεύοντας ενέργεια στις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Όταν το όχημα μειώνει ταχύτητα και φρενάρει, φορτίζονται οι μπαταρίες.
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της πλήρους ηλεκτρικής λειτουργίας για τις κοντινές αποστάσεις και μπορεί να βλέπει ταυτόχρονα τις ενδείξεις στο ρεζερβουάρ της βενζίνας και το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.
Πηγή: www.pathfinder.gr