" ********* Kακοκαιρία αναμένουμε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στις περισσσότερες περιοχές τις χώρας. Θα θυμίζει περισσότερο Νοέμβριο μήνα με χειμωνιάτικο σκηνικό.****Δύο νέοι σταθμοί του προαστιακού σιδηρόδρομου, στις περιοχές Λυκότρυπα (Κάτω Αχαρνές) και Πύργος Βασιλίσσης, τέθηκαν από σήμερα, Πέμπτη, σε λειτουργία.****Iσορροπία τρόμου στην Ουκρανία, αναπτύσουν στρατιωτικές δυνάμεις οι Ρώσσοι στα πρότυπα δράσης ανάλογα με αυτά στην Γεωργία**** Σέντρα στα γήπεδα της Super League με φόντο το ντέρμπυ των αιωνίων.

Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Τροφές-πρωταθλήτριες στο αδυνάτισμα


1. Με την τσιχλόφουσκα στο στόμα: όπως ανακοινώθηκε στο συνέδριο Πειραματικής Βιολογίας, που διεξήχθη στη Νέα Ορλεάνη, η μάσηση τσίχλας χωρίς ζάχαρη επί 15 λεπτά κάθε ώρα (έπειτα από κάθε γεύμα), μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο της πείνας και τη μείωση των τσιμπολογημάτων μεταξύ των τριών κύριων ημερήσιων γευμάτων. Έτσι, μακροπρόθεσμα υποβοηθά την απώλεια σωματικού βάρους, λόγω της μικρότερης συνολικά θερμιδικής πρόσληψης.

2. Οι φυτικές ίνες είναι φάρμακο αδυνατίσματος: οι φυτικές ίνες είναι μη πεπτοί υδατάνθρακες των τροφών, οι οποίοι δεν μπορούν να διασπαστούν πλήρως από το πεπτικό σύστημα. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα να μην αφομοιώνονται, να περνούν από το γαστρεντερικό σωλήνα και να αποβάλλονται συμπαρασύροντας νερό και άλλες ουσίες. Οι φυτικές ίνες που προέρχονται από:

Α. δημητριακά συσχετίζονται με λιγότερα κιλά, χαμηλό Δείκτη Μάζας Σώματος και χαμηλότερη αρτηριακή πίεση .

Β. λαχανικά χαμηλώνουν τα επίπεδα ομοκυστεΐνης, παράγοντα κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις.

Γ. φρέσκα φρούτα συσχετίζονται με μικρότερη αναλογία μέσης - περιφέρειας

Δ. αποξηραμένα φρούτα, σπόρους και ξηρούς καρπούς συσχετίζονται με χαμηλότερο σωματικό βάρος και χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

3. Στάσου μύγδαλα: αυτά τα χορταστικά ξηροκάρπια αποτελούν must τροφή κάθε δίαιτας που σέβεται τον εαυτό της. Μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο έδειξε πως τα άτομα που κατανάλωναν λευκό ψωμί με συνοδεία αμυγδάλων απολάμβαναν σταθερά επίπεδα σακχάρου σε σχέση με εκείνα που έτρωγαν μόνο το ψωμί. Μην ξεχνάς ότι όσο πιο πολύ αυξάνεται το σάκχαρο στο αίμα, τόσο πιο πολύ πέφτει κατόπιν, οδηγώντας τον οργανισμό σου σε μεγαλύτερη πείνα και υπερφαγία κατόπιν! Ταυτόχρονα, τα αυξημένα επίπεδα σακχάρου, αυξάνουν την έκκριση ινσουλίνης, ουσίας που ευθύνεται για την περεταίρω αποθήκευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

4. Ένα (και δυο και τρία) μήλα την ημέρα: έρευνα του Πανεπιστημίου Πεν (Penn State University at University Park) έδειξε πως ένα μήλο την ημέρα είναι αρκετό για να κάνει πέρα, όχι μόνο το γιατρό, αλλά και τον διατροφολόγο. Άτομα που κατανάλωσαν ένα μήλο πριν το γεύμα τους (που περιλάμβανε ζυμαρικά) κατανάλωσαν λιγότερες θερμίδες σε σχέση με εκείνους που προτίμησαν κάποιο άλλο σνακ. Όπως φαίνεται, ο έξτρα σίδηρος που περιέχουν τα μήλα (και φτάνει τα 4 με 5 γραμμάρια στο καθένα) είναι αρκετό για να σε χορτάσει. . Ταυτόχρονα, τα αντιοξειδωτικά στοιχεία που περιέχουν τα μήλα, βοηθούν το μεταβολισμό να τρέξει καλύτερα και να κάψει περισσότερο λίπος.

5. Σου φτιάχνω φασόλια μαυρομάτικα: οι λάτρεις των φασολιών και ειδικά των μαυρομάτικων είναι πιο λεπτοί στη μέση και ζυγίζουν λιγότερο! Τα φασόλια είναι σούπερ διασπαστές του λίπους αφού περιέχουν τον απόλυτο συνδυασμό συστατικών που μάχονται το λίπος: διαλυτές και αδιάλυτες φυτικές ίνες, σίδηρος, πρωτεΐνη αλλά και ένα είδος υδατάνθρακα που διασπά το λίπος και ονομάζεται ανθεκτικό άμυλο.

6. Κουνουπίδι και χαρά: το κουνουπίδι αποτελεί μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C: μόλις μισό φλιτζάνι κουνουπιδιού, εξασφαλίζει το 36% των ημερήσιων αναγκών σου σε βιταμίνη C. Επιπλέον, αυτό το πολυτάλαντο λαχανικό που καταπολεμά κι τον καρκίνο, έχει λίγες θερμίδες και πολύ σίδηρο!

7. Κανέλα και γαρύφαλλο: τα πάντα κάνουν καλό σε αυτό το μπαχαρικό. Μόλις με μισό κουταλάκι κανέλας στον καφέ ή τα φαγητό, ελέγχεις τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, περιορίζεις την έκκριση ινσουλίνης και καις λίπος αντί να το αποθηκεύεις. Ταυτόχρονα, με τη χρήση κανέλας αντικαθιστάς την ζάχαρη αφού αποτελεί ένα φυσικό γλυκαντικό, κόβεις θερμίδες και κερδίζεις σε γεύση. Πρόσθεσε μισό κουταλάκι κανέλα στο γάλα ή στα δημητριακά για να βοηθήσεις τον μεταβολισμό σου να επεξεργαστεί τα σάκχαρα στις τροφές.

8. Ρούφα το αυγουλάκι σου: μια πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα είναι σαφής: γυναίκες σε δίαιτα που κατανάλωναν ένα αυγό με τοστ και ζελέ κάθε πρωί, έχασαν το διπλάσιο βάρος σε σχέση με εκείνες που κατανάλωναν την ίδια ποσότητα θερμίδων, χωρίς το αυγό! Η πρωτεΐνη που περιέχει ένα αυγό, σε χορταίνει περισσότερο και για πιο πολύ ώρα και έτσι το αίσθημα της πείνας μειώνεται αισθητά.

9. Πάμε για καφέ: μπορεί να σου κάνει τα νευράκια τσαταλάκια αλλά ο καφές έχει την δύναμη να τρέχει τον μεταβολισμό σου σαν τρελό. Η καφεΐνη που περιέχει αυξάνει το ρυθμό που τρέχει ο μεταβολισμός σου κατά 15%, γεγονός που σημαίνει πως καις 30 με 50 θερμίδες παραπάνω καθημερινά χωρίς καμία άλλη αλλαγή. Επιπλέον, τα άτομα που λένε ναι σε 2 με 3 φλιτζάνια καφέ τύπου ντεκαφεινέ καθημερινά, είναι λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν διαβήτη τύπου II. Όπως φαίνεται, το χλωρογενικό οξύ που περιέχει ο καφές μειώνει την αντοχή της ινσουλίνης, ουσίας που οδηγεί στην παχυσαρκία και τον διαβήτη.

10. Κουταλάκι και βουρ στο γιαουρτάκι: πολλές φορές οι διαιτολόγοι εκθειάζουν τις μαγικές ιδιότητες του γιαουρτιού ως σούπερ τροφής για εσένα που κάνεις δίαιτα και όχι άδικα. Με τον συνδυασμό υδατανθράκων, πρωτεΐνης και λίπους που περιέχει ένα γιαουρτάκι, εσύ μπορείς να παραμείνεις χορτάτη για περισσότερο και τα επίπεδα σακχάρου σου σταθερά σαν βράχοι. Ταυτοχρόνως, οι λιγοστές θερμίδες που περιέχει ένα γιαούρτι με τόσα πολλά θρεπτικά συστατικά, πρέπει να σε κάνουν φανατική οπαδό του. Πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Τενεσί στην Νοξβιλ έδειξε πως τα άτομα που περιέλαβαν το γιαούρτι στη διατροφή τους, έχασαν 60% περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλίτσας και των γλουτών σε σχέση με εκείνα που δεν το τίμησαν!

Κατερίνα Πατούλια




www.womenonly.gr

Πορεία και κατόπιν επεισόδια - Πλιάτσικο


Περίπου στις 2.30 εχθες και ενώ περνούσαν από την Πανεπιστημίου στο ύψος των προπύλαιων, νεαρά άτομα με καλυμένα τα πρόσωπα, περίπου 10, μπήκαν στο βιβιοπωλείο του Παπασωτηρίου και κάναν "πλιάτσικο". Άρπαξαν βιβλία, φόρτωσαν τσάντες, οι υπάλληλοι ψύχραιμοι και οι πελάτες αποσβολωμένοι να παρακολουθούν αυτό που συνέβαινε μπροστά τους. Ο επικεφαλής; έξω από το κατάστημα έλεγχε, σαν χρέη τσιλιαδόρου, και τους καθοδηγούσε ενώ στο τέλος έδωσε το σύνθημα να απομακρυνθούν.

Κατόπιν με μικρές βαριοπούλες, έσπαγαν τα μάρμαρα απο το πεζοδρόμιο που τα εκσφεδόνιζαν εναντιών των ΜΑΤ. Εμείς μέσα στο κατάστημα εγκλωβισμένοι, απλά θεατές των γεγονότων.

Πάντως οι τύποι, μπήκαν, άρπαξαν και κατόπιν χαλαρά κυκλοφορούσαν με τα καλυμένα πρόσωπα τους. Δεν φάνηκε να ανησυχούν για τίποτα.

Δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι έλαβαν μέρος στην πορεία στο κέντρο της Αθήνας διαμαρτυρόμενοι για τα σκληρά οικονομικά μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση με στόχο την υπέρβαση της οικονομικής κρίσης.

Τα μέτρα της κυβέρνησης, που αποτελούν «κόκκινο πανί» για τα συνδικάτα, πρόκειται να βρεθούν στο επίκεντρο της συνάντησης που θα έχει το μεσημέρι της Πέμπτης ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.




Εξαιτίας της απεργίας νέκρωσε ο ιδιωτικός και δημόσιος τομέας, καθώς στις κινητοποιήσεις συμμετείχαν οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι εκπαιδευτικοί, οι γιατροί, οι δημοσιογράφοι, οι τραπεζικοί υπάλληλοι οι εργαζόμενοι στην υγεία, στις ΔΕΚΟ, στη βιομηχανία, στα λιμάνια ενώ ακινητοποιημένα παρέμειναν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα πλοία. Απεργία πραγματοποίησαν και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν όλες οι πτήσεις από και προς την Ελλάδα, με εξαίρεση αυτές της έκτακτης ανάγκης.

Τα διεθνή πρακτορεία ειδήσεων εκτιμούν ότι στην πορεία στο κέντρο της Αθήνας συμμετείχαν περίπου 30.000 διαδηλωτές, ενώ η Αστυνομία υπολογίζει ότι στην πορεία έλαβαν μέρος περίπου 25.000 άτομα.

Στην Αθήνα έγιναν δύο συγκεντρώσεις: η μία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στο Πεδίο του Αρεως στις 11:00 πμ, ενώ ξεχωριστή συγκέντρωση οργάνωσε το ΠΑΜΕ στις 12 το μεσημέρι στην Πλατεία Ομονοίας.

Στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκαν επίσης δύο ξεχωριστές συγκεντρώσεις. Το Εργατικό Κέντρο της πόλης και η Ένωση Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο στις 10:30 το πρωί, ενώ το ΠΑΜΕ στις 10 στο άγαλμα του Βενιζέλου.

Όπως τονίζει σε σχετική της ανακοίνωση η ΓΣΕΕ, η συμμετοχή στην στην απεργία ήταν καθολική απ’ όλους τους κλάδους και τους εργασιακούς χώρους δουλειάς. Ενδεικτικά αναφέρει η ΓΣΕΕ ποσοστά συμμετοχής στην απεργία: Ναυπηγεία Σκαραμαγκά 100%, διυλιστήρια 100%, πλοία - λιμάνια 100%, κατασκευαστικές εταιρείες - οικοδομή 90%, τράπεζες - ΔΕΗ - ΟΤΕ - ΕΛΤΑ - ΟΣΕ - ΕΥΔΑΠ 70%, βιομηχανία 70%.

Επεισόδια στην Αθήνα

Στη διάρκεια του συλλαλητηρίου στην Αθήνα, διαδηλωτές με πέτρες και ξύλα συγκρούστηκαν με την αστυνομία η οποία απάντησε κάνοντας χρήσης δακρυγόνων και κλομπ.

Οι συμπλοκές των διαδηλωτών με τις δυνάμεις των ΜΑΤ ξέσπασαν στο Πεδίο του Αρεως, στην οδό Σταδίου και στην Πλατεία Ομόνοιας όπου λάμβανε χώρα η συγκέντρωση διαμαρτυρίας του ΠΑΜΕ. Κατά τα επεισόδια έσπασαν βιτρίνες καταστημάτων και προκάλεσαν ζημιές.

Συγκεριμένα, σύμφωνα με την Αστυνομία, μέλη του αντιεξουσιαστικού χώρου προκάλεσαν ζημιές σε προσόψεις 13 καταστημάτων και υαλοπινάκων και πέντε αυτόματων ταμείων ανάληψης (ΑΤΜ) Τραπεζών.

Πηγή της Αστυνομίας, που επικαλείται το Reuters, ανέφερε ότι περίπου 50 άτομα προσπάθησαν να εισβάλουν στην Πρυτανεία του Πανεπιστημίου και απωθήθηκαν από δυνάμεις των ΜΑΤ που έριξαν δακρυγόνα.

Κατά τα επεισόδια τραυματίστηκαν από τις ρίψεις αντικειμένων και τις επιθέσεις με ξύλα 23 αστυνομικοί, οι οποίοι διακομίσθηκαν σε νοσοκομείο.

Συνελήφθησαν τρία άτομα για επιθέσεις κατά αστυνομικών, ενώ σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες έγιναν περίπου 30 προσαγωγές.

www.in.gr