" ********* Kακοκαιρία αναμένουμε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στις περισσσότερες περιοχές τις χώρας. Θα θυμίζει περισσότερο Νοέμβριο μήνα με χειμωνιάτικο σκηνικό.****Δύο νέοι σταθμοί του προαστιακού σιδηρόδρομου, στις περιοχές Λυκότρυπα (Κάτω Αχαρνές) και Πύργος Βασιλίσσης, τέθηκαν από σήμερα, Πέμπτη, σε λειτουργία.****Iσορροπία τρόμου στην Ουκρανία, αναπτύσουν στρατιωτικές δυνάμεις οι Ρώσσοι στα πρότυπα δράσης ανάλογα με αυτά στην Γεωργία**** Σέντρα στα γήπεδα της Super League με φόντο το ντέρμπυ των αιωνίων.

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Η Emma Shapplin στο Μέγαρο!




Ρομαντική, μυστηριώδης και φλογερή συνδυάζει την ένταση και την συναισθηματική φόρτιση της όπερας με τον αισθησιασμό και την αμεσότητα της ποπ μουσικής. Η Emma Shapplin θα δώσει μια εφ’όλης της ύλης συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αίθουσα Φίλων της Μουσικής, το Σάββατο 6 Μαρτίου 2010.

Μια φωνή που αποτελεί την πιο τρανταχτή απόδειξη ότι η μουσική δεν εντάσσεται σε κατηγορίες, δεν υπακούει σε κανόνες και κομφορμισμούς. Μετά την τεράστια επιτυχία του «Spente le stelle» αλλά και τις απίστευτες πωλήσεις του δίσκου «Carmine Meo» που έχει φτάσει στο ρεκόρ των 1.500.000 αντιτύπων, δηλώνει και πάλι έτοιμη να μας καταπλήξει. Το πρόσφατο δισκογραφικό εγχείρημα «Etterna» δεν παρουσιάζει τόσο μια ντίβα της όπερας ή ένα ποπ είδωλο, αλλά μια οραματίστρια καλλιτέχνιδα της οποίας η μουσική αναδύεται από τα βάθη της ψυχής της...

Η Emma Shapplin γεννήθηκε στο Παρίσι το 1974. Σαν παιδί δεν είχε δώσει κανένα δείγμα ότι θα ακολουθήσει καριέρα τραγουδίστριας. Ήταν τόσο ντροπαλή που «δεν άνοιγε καν το στόμα της, πόσο μάλλον για να τραγουδήσει». Όλα άλλαξαν, όταν σε ηλικία 11 χρόνων άκουσε το «Queen Of The Night» από τον Μαγικό Αυλό. Αυτή η πρώτη της επαφή με την όπερα ήταν για την μικρή Emma μια συγκλονιστική εμπειρία. Ήταν η στιγμή που αποφάσισε ότι αυτό που θέλει να κάνει είναι να τραγουδάει. «Αυτή η μουσική άγγιξε την ψυχή μου», εξομολογήθηκε χρόνια αργότερα.

Σε ηλικία 14 χρόνων γνώρισε μια ηλικιωμένη δασκάλα μουσικής και άρχισε να παίρνει τα πρώτα μαθήματα τραγουδιού. Ήταν μια πολύ ευτυχισμένη περίοδος για τη νεαρή Emma, η οποία αισθανόταν ότι είχε βρει τον σκοπό της στη ζωή. Ωστόσο, οι γονείς της προτιμούσαν να δουν την κόρη τους να ακολουθεί ένα πιο «σίγουρο» επάγγελμα και την πίεσαν να σταματήσει τα μαθήματα τραγουδιού και ν' αφοσιωθεί στο σχολείο.

Η ανάγκη της να τραγουδά εξακολουθούσε όμως να είναι έντονη, κι έτσι η Emma βρήκε διέξοδο τραγουδώντας σε ένα heavy metal συγκρότημα που έφτιαξαν κάποιοι συμμαθητές της. Παρόλο που είχε την ευκαιρία να κάνει αυτό που αγαπούσε (να τραγουδάει) καταλάβαινε ότι αυτό δεν ήταν το στυλ που της ταιριάζει και μετά από δυο χρόνια στο συγκρότημα είχε αρχίσει να της λείπει η όπερα. Έτσι, επέστρεψε στα μαθήματα κλασικού τραγουδιού.

Λίγο αργότερα γνώρισε τον γάλλο συνθέτη Jean Patrick Capdvielle και με το θράσος του νεαρού της ηλικίας της του ζήτησε να της γράψει ένα album! Ο Capdvielle διέκρινε το ταλέντο της και δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί της. Κάπως έτσι προέκυψε το πρώτο της album, «Carmine Meo» που κυκλοφόρησε το 1997 και εκτόξευσε την Emma στην κορυφή.

Ο δεύτερος δίσκος της ακολούθησε τέσσερα χρόνια αργότερα, έχει τίτλο «Etterna» και τα περισσότερα τραγούδια του τα έχει γράψει η ίδια. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα μελωδικό album, με μια μουσική που μοιάζει να έρχεται μέσα από ένα παράθυρο με θέα τη θάλασσα. Το υγρό στοιχείο, άλλωστε, γοητεύει πολύ την Shapplin.

«Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να υπάρχει νερό τριγύρω», εξηγεί. «Το χρειάζομαι». Από αυτόν τον δίσκο, το τραγούδι «La Notte Etterna» ξεχώρισε αμέσως και αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό. «Είναι το πρώτο τραγούδι που έγραψα», λέει η Shapplin και συμπληρώνει πως πρόκειται για ένα κομμάτι που κρύβει μέσα του την ελπίδα, «η οποία νομίζω πως δεν βρίσκεται στους στίχους του, αλλά στη μελωδία».

Πηγή: www.e-go.gr



Από την τρυφερή ηλικία των 12 ετών τα Ελληνόπουλα σερφάρουν στο Ιντερνετ αναζητώντας τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με το σεξ και «τίποτα δεν μπορεί να τα σταματήσει», τονίζει ο ουρολόγος - ανδρολόγος Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης. Ο πρόεδρος της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας μιλάει στην «Espresso» για το «σύγχρονο οίκο ανοχής», όπως χαρακτηρίζει το Διαδίκτυο, και συμβουλεύει τους γονείς «να πουν τα πράγματα με το όνομά τους».

«Σχεδόν το 90% των εφήβων κάτω των 16 ετών έχει πρόσβαση στο Ιντερνετ. Οπως αντιλαμβάνεστε, η περιέργεια της εφηβείας τούς οδηγεί σε sex sites», αναφέρει ο κ. Κωνσταντινίδης, δίνοντας παράλληλα συγκεκριμένα στοιχεία για τις διαδικτυακές αναζητήσεις των αγοριών ηλικίας 12 ετών, που φοιτούν δηλαδή στην Α΄ Γυμνασίου. Οπως αποκαλύπτει, το 71% των παιδιών αυτών χρησιμοποιεί το Ιντερνετ ως κύριο μέσο πληροφόρησης για σεξουαλικά θέματα, ενώ το 50% έχει επισκεφτεί ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου. Από την άλλη, το 75% των γονέων δεν γνωρίζει γι’ αυτές τις διαδικτυακές διαδρομές των παιδιών του.

Στην ερώτηση αν αυτή η συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων δείχνει έλλειμμα ενημέρωσης, ο γιατρός απαντά κατηγορηματικά ότι το Διαδίκτυο είναι το μέσο που μαθαίνουν για το σεξ και «τίποτα δεν μπορεί να τα σταματήσει», αφού η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους. «Το Ιντερνετ είναι το νέο πορνείο. Παλιά αγοράζανε περιοδικά παράνομα ή πηγαίνανε σε οίκους ανοχής, σήμερα μπορούν εύκολα να βρουν τα πάντα μέσω του υπολογιστή», τονίζει.

Και οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν; «Οι κίνδυνοι θα φανούν όταν πια μεγαλώσουν αυτά τα παιδιά, γιατί τώρα είναι πολύ νωρίς για να κρίνει κανείς τι δημιουργείται στον ψυχικό και πνευματικό τους κόσμο», αναφέρει ο κ. Κωνσταντινίδης. Απευθυνόμενος στους γονείς ο πρόεδρος της ΕΜΑΣ τονίζει ότι η απαγόρευση δεν είναι η λύση, διότι «όσο απαγορεύεις κάτι τόσο πιο προκλητικό το κάνεις». Εκείνο που τους συμβουλεύει είναι «να πουν τα πράγματα με το όνομά τους, να αντιληφθούν ότι έχουν σεξουαλικά πληροφορημένα παιδιά -με καλές και κακές πληροφορίες- και να τους δώσουν μια σωστή διάσταση με βάση τη δική τους εμπειρία και λογική».

Πηγή: http://lydialithos.blogspot.com

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Τέχνη χωρίς τέλος....




Το είδαμε και μας άρεσε....


http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf

Οι Έλληνες και το διαδίκτυο



Το 63% των Ελλήνων χρηστών έχει δημιουργήσει προφίλ σε κάποια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης (social networking), ενώ ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 45%. Το υψηλό αυτό ποσοστό φέρνει την Ελλάδα στην τρίτη θέση πανευρωπαϊκά, μετά τη Δανία και τη Νορβηγία. Το 33% των Ελλήνων ανανεώνει το προφίλ του καθημερινά (ευρωπαϊκός μέσος όρος 15%), ενώ το 37% παρακολουθεί καθημερινά τα προφίλ των φίλων του (ευρωπαϊκός μ.ο. 19%).
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την πανευρωπαϊκή online έρευνα συνηθειών «Internet & Mobile MC DC», που παρουσιάστηκε στα μέλη του IAB Hellas (Interactive Advertising Bureau - Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), όπως ανακοίνωσε. Την έρευνα διεξήγαγε η InSites Consulting σε συνεργασία με το IAB Europe και τα ΙΑΒ 16 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας.
Η έρευνα αναδεικνύει το προφίλ ενός ιδιαίτερα ενεργού, κοινωνικού και συνειδητοποιημένου Έλληνα χρήστη. Το 66% μπαίνει στο Διαδίκτυο καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 53%), ενώ το 24% είναι ενεργά συνδεδεμένο για περισσότερες από τέσσερις ώρες (ευρωπαϊκός μ.ο. 17%).
Το 19% των Ελλήνων χρηστών εμφανίζεται να έχει στην κατοχή του «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (iPhone, Blackberry κ.λπ.) και να έχει συνδρομή σε υπηρεσία πρόσβασης στο Διαδίκτυο μέσω κινητού (ευρωπαϊκός μ.ο. 15%). Το 54% ελέγχει το e-mail του καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 37%).
Το 35% κάνει χρήση υπηρεσιών instant messaging καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 25%), το 21% παρακολουθεί καθημερινά βίντεο από υπηρεσίες όπως το YouTube (ευρωπαϊκός μ.ο. 12%), το 24% «ανεβάζει» βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (ευρωπαϊκός μ.ο. 12%), ενώ το 25% ακούει ραδιόφωνο μέσω Ίντερνετ καθημερινά (ευρωπαϊκός μ.ο. 16%).
Σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης, το 36% χρησιμοποιεί μηχανές αναζήτησης αρκετές φορές την ημέρα (ευρωπαϊκός μ.ο. 22%). Το 67% τις χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα για αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών που ενδιαφέρεται να αγοράσει (ευρωπαϊκός μ.ο. 59%), ενώ το 64% τις χρησιμοποιεί για να αναζητήσει σημείο πώλησης (ευρωπαϊκός μ.ο. 56%). Το 69% εμπιστεύεται τα αποτελέσματα που λαμβάνει από τις μηχανές αναζήτησης.
Στην ερώτηση «ποιες πηγές πληροφόρησης (online και offline) εμπιστεύονται περισσότερο, όταν ψάχνουν για brands/προϊόντα/υπηρεσίες», στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται υπηρεσίες σύγκρισης (comparison websites) με 67%, sites με αξιολογήσεις χρηστών (58%) και sites με αξιολογήσεις ειδικών (46%). Στην τέταρτη και την πέμπτη θέση, αντίστοιχα, βρίσκονται η επαφή με πωλητές (41%) και η γνώμη φίλων/γνωστών (39%).
Ο μέσος Έλληνας χρήστης έχει αγοράσει online επτά φορές μέσα στον τελευταίο χρόνο, έναντι οκτώ του ευρωπαϊκού μέσου όρου, με τη Μεγάλη Βρετανία να βρίσκεται στην πρώτη θέση (με 10+ φορές τον τελευταίο χρόνο), ενώ το 82% είναι αρκετά ή πολύ πιθανό να το επαναλάβει.
Το 60% δηλώνει πως η πλοήγηση στο Διαδίκτυο θα ήταν πιο ευχάριστη, αν οι διαφημίσεις ήταν περισσότερο προσαρμοσμένες στο προφίλ του (ευρωπαϊκός μ.ο. 47%), ενώ το 65% δηλώνει την πρόθεσή του να δεχθεί επικοινωνία από εταιρείες στις οποίες είναι ήδη πελάτης.
Το 70% βρίσκει χρήσιμες τις προτάσεις για προϊόντα/υπηρεσίες από sites τα οποία επισκέπτεται τακτικά, ενώ το 50% βρίσκει χρήσιμες τις πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης. Το 25% στέλνει σε φίλους ή ανεβάζει σε site video sharing διαφημιστικό που βρήκε ενδιαφέρον, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Το 72% των Ελλήνων χρηστών βρίσκει την online διαφήμιση λιγότερο ενοχλητική από τα άλλα μέσα. Τα στοιχεία που βρίσκει πλέον ελκυστικά ο Έλληνας σε μια online διαφήμιση είναι το έξυπνο δημιουργικό και τα πολυμεσικά στοιχεία (ήχος και βίντεο).
Τέλος, το 59% δεν ενοχλείται από διαφημίσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (ευρωπαϊκός μ.ο. 32%), ενώ το 37% δεν έχει πρόβλημα με το να χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του για σωστότερη στόχευση (targeting) των διαφημίσεων (ευρωπαϊκός μ.ο. 26%).
Το ΙΑΒ Hellas (Interactive Advertising Bureau - Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας) ιδρύθηκε το 2001 και αποτελεί τον κλαδικό φορέα στην Ελλάδα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του ψηφιακού και διαδραστικού μάρκετινγκ (digital και interactive marketing). Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου, είναι ενεργό μέλος του IAB Europe και σήμερα αριθμεί περί τα 70 μέλη.

Πηγή: www.pathfinder.gr

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

ΙΧ: Ερχεται η ιδιωτική απόσυρση;




Η επόμενη μέρα στην αγορά ΙΧ θέλει τις αντιπροσωπείες να ψάχνουν τρόπο αναθέρμανσης του αγοραστικού ενδιαφέροντος με την ιδιωτική απόσυρση να είναι το επικρατέστερο σενάριο
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Εθνους, τα στελέχη του αυτοκινήτου εμφανίζονται μουδιασμένα από την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης να θέσει εκτός ισχύος το πρόγραμμα της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ. Η απόφαση αυτή, ανεξάρτητα με το κατά πόσο πλήττει την αγορά αυτοκινήτου επιχειρηματικά, είναι πέρα για πέρα αναιτιολόγητη και λανθασμένη καθώς, όπως επισημαίνουν η απόσυρση χρηματοδοτούνταν από τα «πράσινα τέλη», τα οποία για αυτό ακριβώς τον λόγο θεσπίστηκαν. Η αύξηση των πωλήσεων των καινούργιων ΙΧ επιφέρει αντίστοιχη αύξηση φορολογικών εσόδων από το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης και τον ΦΠΑ 19%.Παραμένουν στην κυκλοφορία τα παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το περιβάλλον και για τα χαρακτηριστικά του στόλου μας, που είναι ο πιο γερασμένος στην Ευρώπη. Δεν επέτρεψε σε όσους είχαν προγραμματίσει να αποσύρουν το όχημά τους και για διάφορους λόγους δεν το έκαναν, έχοντας φυσικά στο μυαλό τους τον 3ετή ορίζοντα.Αυτό που προσπαθούν όλοι να προβλέψουν, είναι το πώς θα διαμορφωθεί η επόμενη μέρα, καθώς ήλπιζαν ότι η αγορά σε ένα βάθος 3 χρόνων, όση και η διάρκεια της απόσυρσης, θα είχε ομαλοποιηθεί πλήρως. Το μέγεθος της αγοράς έχει φθάσει μέχρι και τον Οκτώβριο του 2009 τις 190.000 μονάδες και όλα έδειχναν ότι θα πηγαίναμε στις 220.000-230.000 μονάδες, με την προοπτική ισχύος της απόσυρσης.Για αυτόν τον λόγο είχαν κάνει έξτρα παραγγελίες προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση και να υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα ΙΧ.
Τα νέα δεδομένα όμως αλλάζουν δραματικά τις εκτιμήσεις και για να προσεγγισθούν αυτοί οι στόχοι, οι αντιπροσωπείες θα πρέπει να προβούν σε γενναίες προσφορές.
Αυτό είναι το σενάριο που αυτήν τη στιγμή «παίζει» στο μυαλό των τμημάτων μάρκετινγκ, καθώς μέσω διάφορων προγραμμάτων προσφορών θα προσπαθήσουν να αναθερμάνουν το χαμένο αγοραστικό ενδιαφέρον.
Η πρώτη ενέργεια που πέφτει στο τραπέζι ως επικρατέστερη και... αρκετά πιασάρικη είναι η ιδιωτική απόσυρση, αν και πολλοί είναι εκείνοι που δεν συμφωνούν υποστηρίζοντας ότι «δεν πρέπει να στηρίξουμε μια κυβέρνηση που μας φέρθηκε τόσο βάναυσα». Η λογική όμως λέει ότι σε παρόμοια αδιέξοδα η ανάγκη γίνεται... φιλοτιμία.
Ετσι, λίαν συντόμως, οι αντιπροσωπείες αναμένεται να τροποποιήσουν το ανακληθέν διαφημιστικό υλικό της κρατικής απόσυρσης με τα προγράμματα ιδιωτικής ή άλλες έξτρα προσφορές, προκειμένου οι στόχοι που έχουν τεθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς τουλάχιστον να προσεγγισθούν.
Οσο για τα οφέλη αυτά, θα αντιστοιχούν σε ένα ποσό έκπτωσης ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει το αυτοκίνητο και της ανάγκης που χρήζει η προώθησή του...

Πάντως η Ford Κόνσουλας καθίσταται η πρώτη εταιρεία που ανακοινώνει πρόγραμμα ιδιωτικής απόσυρσης, έπειτα από τη διακοπή της κρατικής. Η εταιρεία αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία ανακύκλωσης ενός παλαιού αυτοκινήτου, με προϋπόθεση αυτό να κινείται και φυσικά ο ενδιαφερόμενος να αγοράσει ΙΧ από εκείνη!
Το οφέλη που προσφέρονται είναι αξιοπρόσεκτα, καθώς, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, για το Fiesta προσφέρεται έκπτωση 4.070 ευρώ, για το Focus 4.570 ευρώ και για το S-Max 7.500 ευρώ. Η αντιπροσωπεία της Peugeot είναι η δεύτερη εταιρεία που ανακοίνωσε πρόγραμμα ιδιωτικής απόσυρσης, ενέργεια που αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.
Αξίζει να τονίσουμε ότι πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα της κρατικής απόσυρσης, ήδη δύο εταιρείες, η Nissan και η Daihatsu, εφάρμοζαν ιδιωτική απόσυρση με μεγάλη επιτυχία.

Πηγή: Ημερησία

Ταυτοποίηση στα καρτοκινητά από σήμερα




Σε εφαρμογή τέθηκε από σήμερα η διαδικασία ταυτοποίησης των συνδρομητών καρτοκινητής τηλεφωνίας. Από εδώ και στο εξής όσοι προμηθεύονται σύνδεση καρτοκινητού δεν θα μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν εάν δεν συμπληρώσουν πρώτα τη φόρμα με τα προσωπικά τους στοιχεία. Σταδιακά μέχρι τις 30 Ιουλίου 2010 αναμένεται να αποκτήσει ονοματεπώνυμο το σύνολο των καρτοκινητών συνδέσεων.
Η προθεσμία μέχρι τον Ιούλιο ισχύει για συνδρομητές που ενεργοποίησαν τη σύνδεσή τους μέχρι την περασμένη Παρασκευή (7/11), ενώ πέραν αυτής της προθεσμίας, εφ'Α όσον τα στοιχεία δεν έχουν δηλωθεί, η σύνδεση θα διακόπτεται.
Για την απαραίτητη διαδικασία οι χρήστες θα πρέπει να προσκομίσουν σε κατάστημα του εμπορικού δικτύου της εταιρίας, στη οποία είναι συνδρομητές, ένα αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) και την κάρτα SIM ή τον 20ψήφιο κωδικό της. Σε περίπτωση πολλών συνδέσεων στο ίδιο όνομα, ο χρήστης μπορεί να προσκομίσει όλες τις κάρτες SIM (ή όλους τους κωδικούς) χωρίς περιορισμό. Όσον αφορά σε ανηλίκους, η ταυτοποίηση θα γίνεται από ενήλικα.
Τέλος, σημειώνεται πως ο χρήστης θα πρέπει να δηλώνει στην εκάστοτε εταιρία κάθε μεταβολή των στοιχείων που έχει δηλώσει, όπως επίσης και τυχόν απώλεια της κάρτας SIM.

Πηγή: www.pathfinder.gr